Вернуться   Форумы otstrel.ru > Проект Russian Reality > Новости
О проекте Правила Новости Форум Мини-игры Галерея Ссылки Мониторинг (118) Трассировка
Counter-Strike: Source Battlefield ARMA2 ARMA3 Call of Duty Killing Floor Left 4 Dead 1/2 Russian Reality

Ответ
 
LinkBack Опции темы Опции просмотра
Старый 06.11.2007, 17:57   #61 (постоянная ссылка)
 
Аватар для Znet_Kislorod
 

AKA: =WAR= Znet_Kislorod
Клан: =WAR=
Игра: Project reality

Отправить сообщение для Znet_Kislorod с помощью ICQ
интересные изменения, посмотреть как в игре все это
__________________
=WAR=
Znet_Kislorod вне форума   Ответить с цитированием
Старый 06.11.2007, 20:28   #62 (постоянная ссылка)
Заблокирован
 
Имя: Cергей

AKA: =WAR= Serge-99
Клан: =WAR=
Игра: BF2 Project Reality


Цитата:
Сообщение от Fidel Посмотреть сообщение
realitymod.com форум админов. там такого много...
Ничёссе, а ты вхож в этот мусор чтоли....
Serge-99 вне форума   Ответить с цитированием
Старый 06.11.2007, 23:19   #63 (постоянная ссылка)
Почетный админ
 
Аватар для PrePOD
 
Имя: Владимир

AKA: 4ewka
Клан: [O6yBb]
Игра: Project Reality

Отправить сообщение для PrePOD с помощью MSN Отправить сообщение для PrePOD с помощью Skype™ PrePOD
Там есть паблик зона которую видят все и есть приват зона только непосредственно для админов серверов.
__________________
PrePOD вне форума   Ответить с цитированием
Старый 10.11.2007, 05:17   #64 (постоянная ссылка)
 


а Препод дразниться новыми скринами в мИрке постоянно...
BOLGARKA вне форума   Ответить с цитированием
Старый 14.11.2007, 09:57   #65 (постоянная ссылка)
 


ДА выхода 0.7 версии осталось шесть чесов так что ждем вот оффицеальная информация
http://tournament.realitymod.com/
hour_of_the_wolf вне форума   Ответить с цитированием
Старый 14.11.2007, 11:15   #66 (постоянная ссылка)
Почетный админ
 
Аватар для PrePOD
 
Имя: Владимир

AKA: 4ewka
Клан: [O6yBb]
Игра: Project Reality

Отправить сообщение для PrePOD с помощью MSN Отправить сообщение для PrePOD с помощью Skype™ PrePOD
Цитата:
Сообщение от hour_of_the_wolf Посмотреть сообщение
ДА выхода 0.7 версии осталось шесть чесов так что ждем вот оффицеальная информация
http://tournament.realitymod.com/
Каким образом запись на очередной турнамент pr имеет отношение к выходу версии 0.7 Не вводите людей в заблуждение.

Кстате обычно я как минимум за сутки до релиза от разработчиков получаю серверную и клиентскую часть игры дабы в связи с толпами желающих скачать распределить нагрузку на сервера, чтоб не попадало ничего А ты говоришь что до выхода оталось 6 часов... гыыыыы.
__________________
PrePOD вне форума   Ответить с цитированием
Старый 14.11.2007, 11:19   #67 (постоянная ссылка)
 


блин перевел не правельно, а потом тока увидел что ступил. )))))
hour_of_the_wolf вне форума   Ответить с цитированием
Старый 14.11.2007, 18:41   #68 (постоянная ссылка)
 
Аватар для Znet_Kislorod
 

AKA: =WAR= Znet_Kislorod
Клан: =WAR=
Игра: Project reality

Отправить сообщение для Znet_Kislorod с помощью ICQ
ну когда же они ее выпустят терпения нет, еще и сериалами мучают америкосы, побег меня убивает
__________________
=WAR=
Znet_Kislorod вне форума   Ответить с цитированием
Старый 18.11.2007, 14:48   #69 (постоянная ссылка)
Почетный админ
 
Аватар для PrePOD
 
Имя: Владимир

AKA: 4ewka
Клан: [O6yBb]
Игра: Project Reality

Отправить сообщение для PrePOD с помощью MSN Отправить сообщение для PrePOD с помощью Skype™ PrePOD
ченьжлист между 0.702 и 0.703
Цитата:
HUD: Added "reloading" voice message and "move out" as alternative to SL Attack command.
HUD: Added close air support request and commander marker.
HUD: Added new compass to the bottom of the screen.
HUD: Added new LZ markers and other ones that are not being used yet.
HUD: Added new special ability icons.
HUD: Added scimitar/warrior graticule and updated the other apcs primary ammo position in the hud to match the tanks.
HUD: Changed the "gather around me" voice command to be the right-click in the "set rally point" button.
HUD: Fixed SL air support request.
HUD: Fixes to commander radio messages showing up blank and other issues.
HUD: Moved "need extraction" request to the T comm rose of both squad leaders and commander.
HUD: Put the white color back to the player compass.
HUD: Removed LZ option in the SL right-click menu on the map.
HUD: Removed the compass from the transparency variable, so if you put HUD transparency zero to remove the GPS border (but keep the map) you can still have the compass.
HUD: Removed the tank commander hud compass since it's not necessary.
HUD: Removed the unneeded cmdr systems from the cmdr screen.
HUD: Removed zoom option from the map right-click and updated rcon commands.
HUD: Updated CAS requests and radio messages.
HUD: Updated extract marker.
HUD: Updated squad leader comm rose with supplies request.
HUD: Updated the build order request to send a text message and send to local team and enemies.
HUD: Updated the cmdr build order messages and logic.
HUD: Updated the cmdr systems to use the supply drop as the build order/request.
HUD: Updated the commander menu icon for landing zones.
HUD: Updated the CR2 graticule.
HUD: Updated the spotted menus in the comm rose and the map, and also the radio messages.
HUD: Updated truck horn and back up beep selection icon.
HUD: Updating ammo counter for aa and hat kits.

KITS: Added grenades to militia scout and pkm pickup kit. Removed grapling hook from militia officer so the scout is more useful.
KITS: Added new kit icons for AA, Light AT, Civilian, Crewman, Grenadier, RiflemanAB, Marksman, Officer and Pilot.
KITS: Medikit should have the same rate of heal.
KITS: Removed the kevlar ability icons from all kits since they all have them now.
KITS: Updated all crewman kits to not show the engineer icon when somebody requests repairs.
KITS: Updated the insurgent ambusher kit giving him the simonov.

MATERIALS: Added new glass material to heavy attack helicopters that is not penetrable by .50cal.
MATERIALS: Fixed .50 cal damage to players and players jumping in water from high altitudes.
MATERIALS: Grenades shouldn't damage razorwire anymore.
MATERIALS: Shovel shouldn't repair destroyable doors anymore.

OBJECTS: Increased the time to repair door on 7Gates.
OBJECTS: Reduced ammo storage of supply crate drop.
OBJECTS: Removed the supply parachute.
OBJECTS: Supply crate should not float down from heavy helicopters.

PYTHON: Added a check for an active commander on mark request.
PYTHON: Added a check for the time of the last laser target marker of the player so he doesn't place more than one marker at the same time.
PYTHON: Added code to not allow exploit with the Officer kit in the spawn menu.
PYTHON: Added feature to commanders to mark landing zones (LZs) using right-click on the map.
PYTHON: Added support truck spawner to command posts, like jeeps on bunkers and firebases.
PYTHON: Removed the officer kit from the list of teamkiller penalty kits.
PYTHON: Updated the code to only allow one round per map in PR servers (required for the new gamemodes and fix other issues).
PYTHON: Updated the LZ markers to not expire. The commander can create and delete the icons on the map.
PYTHON: Updated the spawn code to not allow commanders spawning in squads RPs.

SOUNDS: A few volume tweaks
SOUNDS: Added "repair this position" radio message to the commander when sending a build order. Also fixed the message when you as commmander receive an AIR SUPPORT request from a squad leader.
SOUNDS: Added 3rd person sound to supply crate drop.
SOUNDS: Added ambient sounds for helos and adjusted the volumes on heavy helos.
SOUNDS: Added new sound for the JDAM
SOUNDS: Added radio sounds to bunker and command posts.
SOUNDS: Boosted volume distance on helicopter engines.
SOUNDS: Decreased 5.56 distant volume
SOUNDS: Decreased impact sound distances after testing.
SOUNDS: EQ'd some new sounds
SOUNDS: Fixed commander radio message for extraction.
SOUNDS: Fixed missing text messages on the "locked" radio message.
SOUNDS: Fixed some voice requests of the commander like LZ, Build Order, etc.
SOUNDS: Fixed vehicle obstruction for BRDM2
SOUNDS: forgot to add...
SOUNDS: Increased RoF on HK21 to be 900rpm.
SOUNDS: Lowered half distance volume on 50cals
SOUNDS: New G3A3 and QBZ95 sound
SOUNDS: Reduced the sound coming from the bunkers and command posts.
SOUNDS: Turned the heatseeker track warning to 0 volume.
SOUNDS: Turned volume to 0 for AA Missile Tracking Warning. No warning should be heard.
SOUNDS: Tweaks to new G3 and QBZ sounds
SOUNDS: Update to distant sounds
SOUNDS: Updated laser target radio messages and added secondary "retreat" message when right-clicking "go go go".
SOUNDS: Updated QBZ95 MG variant to use new sound
SOUNDS: Updated saxon to have sound filter and listener obstruction.
SOUNDS: Updated some radio messages related to vehicle drop.
SOUNDS: Updated sounds for heavy helicopters to have listener obstruction and heli filter.
SOUNDS: Updated triggerable sounds for tank target system.
SOUNDS: warrior and scimitar firing sound synced with the right RoF

STATICS: Lots of new statics from Rhino and Taxi

VEHICLES: Added ambient sounds to BMP-3
VEHICLES: Added armor explosion effects to the scimitar.
VEHICLES: Added horn for scimitar
VEHICLES: Added new hud for scimitar to keep track of mag count.
VEHICLES: Added Tank Target Designator for tank target system.
VEHICLES: Added the CR2 gunner graticule.
VEHICLES: Added thermal identity to light helos.
VEHICLES: Adding ammo counter for supply drop vehicles and smoke launcher in tanks.
VEHICLES: Adding in preliminary tank target system.
VEHICLES: Changed 1p reload sound position so that the gunner can hear it better.
VEHICLES: Changed cupola camera with Falcons changes.
VEHICLES: Changed exit location of the M167.
VEHICLES: Changed scimitar smoke key to align with other vehicles.
VEHICLES: Changed smokelauncher key for saxon to secondary fire.
VEHICLES: Changed the exit locations for the vodnik back passengers.
VEHICLES: Changed vehicle icon for usi humvee.
VEHICLES: Changes to t90 and t98 mag sizes. CR2 changes to armor, speed of projectile, and recoil.
VEHICLES: Corrected the vehicle icon positions for the challengers
VEHICLES: Fixed view distance of the apache wheels and missiles.
VEHICLES: Increased the rotation range for the littlebird copilot camera
VEHICLES: Minor updates to bmp-3.
VEHICLES: Moved the turret icon to the bottom right of screen.
VEHICLES: Reduced the number of smokelauncher mags in the scimitar to 10.
VEHICLES: Removed local predict on client to see if tank target system will work on dedicated.
VEHICLES: Removed selection icons from Challenger
VEHICLES: Removed supply object from civilian car.
VEHICLES: removed the "spawnsound" from the Hueys which should stop the CTD on them.
VEHICLES: Removed warning icons from hud.
VEHICLES: Removed zoom delay on the aavs.
VEHICLES: Reverted mass of apcs back to its original to make the handling what it was.
VEHICLES: Tank target system updated
VEHICLES: Thermal hud upgrades.
VEHICLES: Took off lock on target icon for all air vehicles.
VEHICLES: Took off selection icon for scimitar gunners
VEHICLES: Took out sabot and heat selection icons for scimitar.
VEHICLES: Trying stabilization on tanks.
VEHICLES: Updated .50 cal ironsights cameras in vehicles.
VEHICLES: Updated all .50 cal cameras and zooms.
VEHICLES: Updated all apcs to have a 10s delay to use when switching to the gunner. Updated scimitar and warrior to use the same cannon and the rate of fire to not allow fast firing, simulating the commander reloading the 3 rounds clip like they do irl. (need to update the sound to reflect the new rate of fire).
VEHICLES: Updated apc horns and truck horns from tga to dds so that they would display properly.
VEHICLES: Updated apc smoke launchers to have the same reload time as the tanks
VEHICLES: Updated armor components of scimitars for hploss for water and small changes to wreck explosion.
VEHICLES: Updated Challenger's cupolas to use the wide view and ironsight view.
VEHICLES: Updated CR2 explosion effects.
VEHICLES: Updated entry and exit positions of support trucks, heavy helicopters, and light helicopters. Changed controls of smoke flares to apcs and tanks. Changed controls to support trucks and heavy helicopters. Added supply crate drop to heavy helicopters and support trucks. Added weapon selection for horn and backup beep of apcs and support trucks.
VEHICLES: Updated Huds of m1a2, cr2, t90, and t98 to use tank targeting system.
VEHICLES: Updated m1a2 gunner position for tank target system.
VEHICLES: Updated Saxon to use wideview and ironsight view.
VEHICLES: Updated scimitar hud icon.
VEHICLES: Updated tank target system.
VEHICLES: Updated the commandposts to have the jeep material so they can be destroyed more easily. Also they wont spawn in bleeding state when a commander places it.
VEHICLES: Updated the warrior to use the same HUD as the scimitar.
VEHICLES: Updated to land vehicles. Removed laser signature and added thermal signature.
VEHICLES: Updates to apcs ammo count to realistic values.
VEHICLES: USI's enclosed Humvee added as a new vehicle. Modified to PR standards.

WEAPONS: Added AR15 assets
WEAPONS: Added AR15 variants to repo, not assigned to kits. updated M16A4 ACOG mesh.
WEAPONS: Added new simrad system that fires a laser target every 15 seconds that will last for the same amount of time.
WEAPONS: Added the new ability icon to the shovel.
WEAPONS: Animation update to the m16
WEAPONS: Another attempt to make the simrad shoot a laser target.
WEAPONS: Changed tow launchers to have instant zoom. Increased their reload time and increased the damage.
WEAPONS: Finished off scorpion changes
WEAPONS: Fixed m14 scope size.
WEAPONS: Fixed M16A4 bundlemesh again
WEAPONS: Fixed simrad multifirecomp instead of singlefirecomp.
WEAPONS: Fixed the laser targets not showing up.
WEAPONS: Increased laser guided AGM missiles explosion radius and damage. Also tried to make it go up if there's no lock.
WEAPONS: M16A4 animation system fix.
WEAPONS: M16a4 bundlemesh fix
WEAPONS: M16A4 model, temporary textures, and animations. Updated tweak and con to get new geometries.
WEAPONS: New RPG model, skin, and animations. More work to be done & assets to be uploaded
WEAPONS: Removed binocular special ability icon.
WEAPONS: Removed localPredictOnClient from the AGM laser guided missiles that was probably the reason of the weird secondary explosions.
WEAPONS: RPG FIX for Katarn
WEAPONS: RPG rocket fix
WEAPONS: Updated .50 cal guns damage to penetrate glass.
WEAPONS: Updated .50 cals and humvee TOW to draw at distance.
WEAPONS: Updated all conventional armies base kit's rifles deviation and recoil.
WEAPONS: Updated C4 time to live to stay a maximum of 15 min in-game.
WEAPONS: Updated deviation model to give less deviation when firing and more when running.
WEAPONS: Updated recoil and deviation of the other faction's base kit's rifles.
WEAPONS: Updated scorpion with proper animations and reload sounds
WEAPONS: Updated simrad laser hud and a few other tweaks in the laser target system.
WEAPONS: Updated the SIMRAD to show laser targets.

MAPS: Fools Road update from Taxi, still afew lightmap issues but overall basically done.
MAPS: Muttrah City (v2) update from Rhino.
__________________
PrePOD вне форума   Ответить с цитированием
Старый 18.11.2007, 15:10   #70 (постоянная ссылка)
 


OMG Супер . Спасибо за инфу тока еще бы подскозал когда же релиз.
hour_of_the_wolf вне форума   Ответить с цитированием
Старый 18.11.2007, 15:12   #71 (постоянная ссылка)
Почетный админ
 
Аватар для PrePOD
 
Имя: Владимир

AKA: 4ewka
Клан: [O6yBb]
Игра: Project Reality

Отправить сообщение для PrePOD с помощью MSN Отправить сообщение для PrePOD с помощью Skype™ PrePOD
релиз не скоро, ещё много работы.
__________________
PrePOD вне форума   Ответить с цитированием
Старый 18.11.2007, 18:24   #72 (постоянная ссылка)
 
Аватар для Faraon
 

AKA: =WAR= Faraon-99
Клан: =WAR=
Игра: BF2PR

а нельзя ли выразить мысли разрабов тут почему такая кардинальная переделка геймплея? без мини-карты и спотинга как-то черезчур хардкордно будет, новичков сведёт с ума.
__________________
Faraon вне форума   Ответить с цитированием
Старый 18.11.2007, 18:33   #73 (постоянная ссылка)
Почетный админ
 
Аватар для PrePOD
 
Имя: Владимир

AKA: 4ewka
Клан: [O6yBb]
Игра: Project Reality

Отправить сообщение для PrePOD с помощью MSN Отправить сообщение для PrePOD с помощью Skype™ PrePOD
Это не радикальная переделка геймплэя это планамерное движение вперёд, просто очередной шаг. Мини карта остаётся у техники у пехоты есть просто карта вполне нормально. А спотинг никто не отменял только теперь им будет значительно труднее заменить свои глаза. Вообщем никакого гипер прыжка в сторону мега хардкорности я в этом не вижу.
__________________
PrePOD вне форума   Ответить с цитированием
Старый 18.11.2007, 23:24   #74 (постоянная ссылка)
 
Аватар для ОптоГлаз
 
Имя: Александр

AKA: ОптоГлаз
Клан: =WAR=
Игра: BF2PR

Чем дальше в лес тем больше партизан. С такими темпами к версии 8.893 в ПР будут играть разрабы и рпабы
__________________
ОптоГлаз вне форума   Ответить с цитированием
Старый 19.11.2007, 03:37   #75 (постоянная ссылка)
 
Аватар для CnpyT
 
Имя: Алексей

AKA: CnpyT
Клан: fAtAl@
Игра: Project Reality

Отправить сообщение для CnpyT с помощью ICQ
Цитата:
Сообщение от ОптоГлаз Посмотреть сообщение
Чем дальше в лес тем больше партизан. С такими темпами к версии 8.893 в ПР будут играть разрабы и рпабы
Ггггг +1
CnpyT вне форума   Ответить с цитированием
Старый 05.12.2007, 11:34   #76 (постоянная ссылка)
 
Аватар для CnpyT
 
Имя: Алексей

AKA: CnpyT
Клан: fAtAl@
Игра: Project Reality

Отправить сообщение для CnpyT с помощью ICQ
Цитата:
Сообщение от Faraon Посмотреть сообщение
а нельзя ли выразить мысли разрабов тут почему такая кардинальная переделка геймплея? без мини-карты и спотинга как-то черезчур хардкордно будет, новичков сведёт с ума.
Спот для нубов сидящих в кустиках, убрав его настоящий боец только обрадуется Я например жду не дождусь когда это произойдет
CnpyT вне форума   Ответить с цитированием
Старый 05.12.2007, 14:05   #77 (постоянная ссылка)
 
Аватар для Faraon
 

AKA: =WAR= Faraon-99
Клан: =WAR=
Игра: BF2PR

Настоящий боец также обрадуется, что его пять разных нубов своей команды замочат в спину по 5 раз подряд
__________________
Faraon вне форума   Ответить с цитированием
Старый 05.12.2007, 15:04   #78 (постоянная ссылка)
 
Аватар для Max|xaM
 
Имя: Maxim

AKA: Inc0
Игра: BF2PR

Отправить сообщение для Max|xaM с помощью ICQ
Цитата:
Сообщение от Faraon Посмотреть сообщение
Настоящий боец также обрадуется, что его пять разных нубов своей команды замочат в спину по 5 раз подряд

И будут этих нубов кикать и будут они сидеть в вечных минусах!
__________________
Max|xaM вне форума   Ответить с цитированием
Старый 05.12.2007, 15:42   #79 (постоянная ссылка)
 


Цитата:
Сообщение от Max|xaM Посмотреть сообщение
И будут этих нубов кикать и будут они сидеть в вечных минусах!
И таким образом либо нубы быстрее научатся играть, либо быстрее перестанут совсем. Второе скорее.
Тимкилы со стороны мегаасов возрастут на порядок. Хотя надо дожить до этого счастливого момента и посмотреть. Может все с лихвой компенсируется в контрастности комуфляжа.
Makeich вне форума   Ответить с цитированием
Старый 05.12.2007, 17:12   #80 (постоянная ссылка)
 
Аватар для Max|xaM
 
Имя: Maxim

AKA: Inc0
Игра: BF2PR

Отправить сообщение для Max|xaM с помощью ICQ
Скорее перестанут стрелять куда попало...

В данный момент теже нубы не особо пользуется подспотингом перед выстрелом, чтобы отличить от своего... и на карту из нубов не особо кто смотрит. НА ТО ОНИ И НУБЫ!

А вот не честные маневры "мега-асы" не смогут делать... это я про скан, плохо просматриваемой месности, по средством спотинга...
__________________
Max|xaM вне форума   Ответить с цитированием
Вернуться   Форумы otstrel.ru > Проект Russian Reality > Новости
Ответ

Опции темы
Опции просмотра

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.
Trackbacks are Вкл.
Pingbacks are Вкл.
Refbacks are Вкл.



Часовой пояс GMT +3, время: 17:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод:
SEO by vBSEO 3.6.1zCarot
Page generated in 0.56465 seconds with 28 queries